Tussenschoolse opvang

Vanaf het schooljaar 2020-2021 verzorgt KOK Kinderopvang de tussenschoolse opvang. Medewerkers en vrijwilligers van de KOK houden in de middagpauze toezicht op het plein.
De kosten voor de tussenschoolse opvang bedragen 72 euro per jaar voor leerlingen uit de groepen 1 tot en met 4. Zij maken drie keer per week gebruik van de tussenschoolse opvang. De ouders van de leerlingen uit de groepen 5 tot en met 8 betalen 96 euro per jaar (voor vier dagen toezicht). In de brief tussenschoolse opvang kunt u meer informatie lezen over hoe de TSO geregeld is. Hieronder staan de gegevens van KOK Kinderopvang:

Bezoekadres:
Hoofdkantoor
De Krom 101
2221 KK Katwijk

Klantenservice: 071-4097535
Hoofdkantoor: 071-4088994
Mail: info@kokkinderopvang.nl

'Mike heeft ADHD, maar zit bij de PWA-school altijd op zijn plek. Dat is waardevol en iets om trots op te zijn!'

Danielle, Moeder van Mike